Повернення реального

 
square.png
 

Книга «Повернення реального» Гела Фостера починається з розповіді про історичний авангард, а завершується оригінальним прочитанням сучасної ситуації — тим, що вона віщує для майбутніх практик мистецтва і теорії, культури і політики. Автор розглядає ці практики з 1960 року і перевпорядковує стосунки між довоєнним і післявоєнним авангардом. Після моделей мистецтва-як-тексту в 1970-х і мистецтва-як-симулякру в 1980-х, Фостер припускає, що зараз ми є свідками повернення до реального — до мистецтва і теорії, які засновуються на матеріальності реальних тіл і соціальних місць.

Всупереч припущенню, що сучасне мистецтво є так чи інакше застарілим, мистецтвознавець стверджує, що авангард повертається до нас із майбутнього і, завдяки інноваційній практиці в теперішньому, займає нову позицію. Фостер формулює таку модель мистецтва і теорії, що здатна протидіяти всеохопному на сьогодні знищенню передової культури.

Гел Фостер — відомий американський історик та критик мистецтва, викладач Принстонського університету, редактор журналу October, автор багаточисленних текстів, серед яких «Дизайн та злочин» (та інші діатріби) (2002), «Художньо-архітектурний комплекс» (2011). Співавтор книги «Мистецтво з 1900 року. Модернізм, антимодернізм, постмодернізм» (2004).
 

Дата публікації: осінь 2018

 

ІНШІ ПРОЕКТИ

I